Sposoby płatności
- Kupujący może wybrać jeden z następujących sposobów płatności za zamówione Produkty:
a) płatność przy odbiorze osobistym,
b) płatność przelewem zwykłym lub internetowym na konto bankowe Sprzedawcy,
c) płatność kartą płatniczą - Visa, Visa Electron, MasterCard lub Maestro,
d) płatność internetowa – BlueMedia, PayU, PayPal,
e) płatność ratalna – PlatformaRatalna.pl, mBank mRaty,
f) płatność za pobraniem.
- Wyboru płatności dokonuje Kupujący podczas składania Zamówienia.
- W przypadku wyboru sposobu płatności, o którym mowa w pkt 3 b) niniejszego paragrafu, Produkty wysyłane są w momencie zaksięgowania 100% środków pieniężnych na koncie Sprzedawcy.
- W przypadku wybrania sposobu płatności, o których mowa w pkt 3 c), d) niniejszego paragrafu, Produkty są wysyłane w momencie pozytywnego wyniku autoryzacji 100% wartości Zamówienia.
- W przypadku wybrania sposobu płatności, o którym mowa w pkt 3 e) niniejszego paragrafu, Produkty są wysyłane w momencie akceptacji przez bank złożonego przez Kupującego wniosku ratalnego i podpisania umowy kredytu.
- W przypadku wybrania sposobu płatności, o którym mowa w pkt 3 f) niniejszego paragrafu, Produkty są wysyłane niezwłocznie, nie później niż w ciągu 48 godzin po złożeniu Zamówienia przez Kupującego (dotyczy sytuacji, w których Produkt dostępny jest w magazynie).
- W przypadku wyboru sposobu płatności, o których mowa w pkt 3 b), c), d), e) niniejszego paragrafu, jeżeli Kupujący nie dokona płatności w terminie 7 dni od daty potwierdzenia Zamówienia, Sprzedawca wezwie Kupującego do dokonania płatności. W przypadku bezskutecznego wezwania, Sprzedawca ma prawo anulować Zamówienie, informując o tym Kupującego drogą mailową lub telefoniczną.