Sposoby płatności

Sposoby płatności

  1. Kupujący może wybrać jeden z następujących sposobów płatności za zamówione Produkty:

a)       płatność przy odbiorze osobistym,

b)       płatność przelewem zwykłym lub internetowym na konto bankowe Sprzedawcy,

c)       płatność kartą płatniczą - Visa, Visa Electron, MasterCard lub Maestro,

d)       płatność internetowa – BlueMedia, PayU, PayPal,

e)       płatność ratalna – PlatformaRatalna.pl, mBank mRaty,

f)       płatność za pobraniem.

  1. Wyboru płatności dokonuje Kupujący podczas składania Zamówienia.
  2. W przypadku wyboru sposobu płatności, o którym mowa w pkt 3 b) niniejszego paragrafu, Produkty wysyłane są w momencie zaksięgowania 100% środków pieniężnych na koncie Sprzedawcy.
  3. W przypadku wybrania sposobu płatności, o których mowa w pkt 3 c), d) niniejszego paragrafu, Produkty są wysyłane w momencie pozytywnego wyniku autoryzacji 100% wartości Zamówienia.
  4. W przypadku wybrania sposobu płatności, o którym mowa w pkt 3 e) niniejszego paragrafu, Produkty są wysyłane w momencie akceptacji przez bank złożonego przez Kupującego wniosku ratalnego i podpisania umowy kredytu.
  5. W przypadku wybrania sposobu płatności, o którym mowa w pkt 3 f) niniejszego paragrafu, Produkty są wysyłane niezwłocznie, nie później niż w ciągu 48 godzin po złożeniu Zamówienia przez Kupującego (dotyczy sytuacji, w których Produkt dostępny jest w magazynie).
  6. W przypadku wyboru sposobu płatności, o których mowa w pkt 3 b), c), d), e) niniejszego paragrafu, jeżeli Kupujący nie dokona płatności w terminie 7 dni od daty potwierdzenia Zamówienia, Sprzedawca wezwie Kupującego do dokonania płatności. W przypadku bezskutecznego wezwania, Sprzedawca ma prawo anulować Zamówienie, informując o tym Kupującego drogą mailową lub telefoniczną.
Zaloguj się
Nie pamiętasz hasła? Zarejestruj się
Infolinia 880 321 321
do góry
Sklep jest w trybie podglądu
Pokaż pełną wersję strony
Sklep internetowy Shoper Premium